yagmur91 Doktora gittim. Doktor keseyi gördü. Bebek daha gözükmez dedi. Olumsuz birşey demedi. Uygulamaya göre 5+6 yım. Doktor 5+4 gibi konuştu yani 5in içindesin dedi. 2 hafta sonra gel o zaman gözükmesi lazım dedi. Sizde ne zaman gözüktü? -
Sevdiss_17 yagmur91 kesenin boyutu iyiyse doktorun olumsuz konusmadiysa korkma bende 6+1 de gorudm kcuucktu vallaha acaba hala bebekmi diye dusunuyorum ama doktor var dedi kese varsa bebekde vardir insallah
yagmur91 [url=https://hizliresim.com/zgq1GP][img]https://i.hizliresim.com/zgq1GP.jpg[/img][/url] Ultrason görseli.
yagmur91 Sevdiss_17 kesenin boyutu kaç olmalı görseli yükledim ama anlamadım. Doktor kese boyuna göre gözükmez daha dedi. Allah sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin.
yagmur91 Karla doktorda rahatlattı ama düşük yaşadım önceden korkuyorum. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin.🙏🙏🙏
Sevdiss_17 yagmur91 vallaha ben 5+2 de doktor 14 mm dedi keseye gore yorumlarmisinkz dedim kesenin boyutu haftana gore cok guzel dedi buda yetti bana senin yukarda yaziyo
Myasminn yagmur91 bol bol dua et canım Allahım yavrucuğunu sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah
Sevdiss_17 yagmur91 [url=https://hizliresim.com/hB7pGV][img]https://i.hizliresim.com/hB7pGV.jpg[/img][/url bak burda yazan 5w4d yazan 5 hafta 4 gunluk yani kese boyutuna gore benim 1.39 cm mis yani 13.9 mm yani seninde 9 cm galiba
yagmur91 Mervenur_kcbs darısı başıma rahatlama geldi. Geçmi diye korktum 🙏🙏 Allah sağlıkla kucaklarımıza bebeklerimizi versin🙏
Mervenur_kcbs yagmur91 ya hepsini görmeyi nasip etsin Allah kuzum biz puan 12+3 üz geçen gittiğimde kıpırdadığını gördüm tarifi yok bu mutluluğun ya
_defnee yagmur91 Ben canım önce keseyi gördü. Dedi ki dış gebelik de olabilir. Boş bir gebelikte bakıcaz dedi. İlk böyle dedi. Sonradan da 8 hafta oldu gittik hamilesin dedi
Sevdiss_17 yagmur91 evet tabi normal kuzum en gec 9 haftaya kadar gormeyen var asla korkma bol bol ya musavvir oku karnina dokunarak hicte kalbini bozma adet tarihine gore kese 2 gun mu geride anlamadim ama benim adet tarihime gore 5 gun geride hala bebekte kesede kuzum hic bozma moralini
Eda06 Bende ilk öyle oldu kese göründü ama bebek yoktu bir hafta sonra gel dedi gittim bu sefer çok şükür oğluşumuda gördü 😍
Zeyneb51 yagmur91 bende 5 haftada biterken kese vardı çocuk gözükmüyor dedi 7 haftada gittim hem çocuk oluşmuş hemde kalp atışını duyduk