RozAli bendede kahverengi akıntı oluyor korkmayın inşallah hiç bir şey olmaz. Progestan kullanıyorum sabah akşam kesildi gibi şuanlık. Kasılmalar oluyor bazen kasıklarımda ağrıda oluyor. Doktoruma sordum sağlıklı gebelikte ağrı olması çok normal dedi sen yatıp dinlen iş falan yapma ben sadece tuvalete kalktım. Dikkat edin kendinize bebeklerimize bir şey olmuycak allahın izniyle 🙏