Kızlar merhaba 6+ 1 haftalık hamileyim. Dün ilk defa bebeğimin kesesini gördük. Kusursuz yuvarlaktı. Kız bebekte yuvarlak olurmuş. Erkekte de kese fasülye şeklinde olurmuş. Sizce ne kadar doğru? Tecrübeli anneler yardım bekliyorum. Hayırlısıyla ilk doğumum olacak ve kızım olsun istiyorum 😍