Arkadaşlar merhaba, 5+4 haftalık hamileyim. Göğüs hassasiyeti dışında bir belirtim yoktu ama bu sabah uyandığımda hassasiyetimin de kaybolduğunu gördüm. Haftaya kalp atışını duymaya gidecektik. Çok endişe ediyorum. Benimle aynı durumları yaşayan var mı ?