Merhaba arkadaşlar benim son adet tarihim 6 temmuz, yani 11 Nisan doğumdu normalde, fakat geç döllenme olduğu için 1 hafta geride dediler 17 Nisanda günüm bitiyor 40 hafta doluyordu 2 gün önce hastaneye gittim bu seferde 22 Nisan doğum gözüküyor dediler bu arada normal doğum olucak inşallah ve ben 11 Nisan mı 17 Nisan mı 22 Nisan mı kaçıncı haftadayım net olarak bilemiyorum bebeğimin şuanda kilosu 3164 ee daha 37 haftalıksa bebek kilo almaya devam ediyor normal doğumdan sezeryana çevirirler diye de korkuyorum ilk doğumum normal oldu 39 da doğum yapmıştım aynı şeyi yaşayanlar var mı doktorlar sorduğunda da hangi tarihi vereceğimi şaşırdım