Mommy34 Sancım hiç yoktu ama dün geceden beri adet sancısı gibi ağrı var kazıklarımda bebekte hareketli doktoruma bilgi vermedim ama bu durumu yaşayan var mı?
Lemon Merhaba, işte o adet sancısı değil aslında sancın ve açılmanın başladığına işaret hiç geçmiyor ve oturmana yaymana izin vermiyorsa sancındır.
Mommy34 Lemon oturuyorum ama yatma ihtiyacı duydum hep. Ve sancı hiç geçmedi sürekli devam etti ay inşallah açılma sancısıdır 🙏🙏