Merhaba ! 11+1 de ikili tarama yapıldı fakat ben gidemiyorum virüsten dolayı bu yüzden de sonucumu alamadım e nabızdan bakıyorum ama hiç bişey anlamıyorum bilen anlayan varmı ona göre yazayım e nabız da yazan sonuçları yardımcı olursanız sevinirim çok merak ediyorum