Aslhngkk Merhaba, aranızda gebelik kolestazı yaşayan var mı alt değerim 237 ast değerim 126 ben k aşınmaya başladım hemen 3. Gününe hastaneye gittim bu şekilde çıktı. Çok korkuyorum bebeğe zararı olacak diye. Sizler geçirdiyseniz bu süreci nasıl atlattınız