Merhaba uyuyamayan anneler ✋
Bende 34. Haftadayim ve beni uyutmayan konu su; malum suan mecbur kalmadikca hastaneye girmemek gerek en kolay Virus kapilabilcek yerler hastaneler.. hal boyle olunca bende dogumdan sonra ozellikle bebegim ya Virus kaparsa diye korkuyorum.. daha hicbirseye bagisikligi yokken nasil korumaliyim onu 🥺 ziyaretci falan zaten almicam.. asil korkum hastaneden birsey kapmak… bu arada epidural sezeryan olucam yani kesin hastanede kalmam gerekir… bu konuda dusuncelerinizi, endiselerinizi merak ediyorum, paylasirsaniz sevinirim