Bende geçen cuma oldum aşının ilk dozunu. Çok ilgili alakalı bir hemşirem var, bugün duş alma dedi. Ağrı ateş yapabilir parol içebilirsin demişti. Çok şükür hafif bir acıyla geçti. Çok stres yapmıştım ama hissetmedim bile desem yeri var. Çok gözünüzde büyütmeyin bence ve her ihtimale karşı duşunuzu alıp gidin, aynı gün su değmezse daha sağlıklı olur.