Ozzzgeee valla ben aramadan ilk Saglık Ocagı aradı beni de kayıt açtı bilgi aldı tahlillerimi sordu , konuştuk baya sonra Nisan’da ilk haftası aşın var ben arıycam dedi bilgi vermek için yani sağlık ocakları biz unutsakta onlar herşeyi takip etmek zorunda sizin orda ki biraz tuhafmış bide iyi biriydi benim şansıma görevli kişi Güler yüzlüydü ondan da ilgilendi baya ,