Belislina Kızlarr 32 haftanın içindeyiz 1 ay oldu kontrole gitmiyorum düşünmüyorumda bu durumda doktorumuza aramadım hiç nabcagımı bilmiyorum 🤷♀️ siz ne yapıyorsunuz 🤔😑
Musel Belislina bu virüs olayı yüzünden kimse gitmek istemiyor ama allah korusun bebeğinizde bi durum olsa ve siz buna geç kalmış olsanız daha çok üzüleceksniz.
mrvmndg Belislina cnm merhaba bende 32+4 um dun kontrolum vardi. doktorum nst baglamadi cocuk kanala girmiş bas asagi dedi bol istirahat dedi agrilarim icin magnezyum ve buscopan verdi.36. haftada gel dogum icin gun verelim ozamana kadar gelme malum ortalik kötü bir sikintin olursa ara goruselim dedi nasipse 28 nisansa gidicem.bazi tahliller istedi nasipse ayin 28nde gidicem mayis ayibda sezeryan icin gun vericek 🙏
Serife3304 Belislina biz de 34.+4 olduk bugün kontrolüm vardı 2 hafta sonra yine kontrole çağırdı ve çatı muayenesi yapcam dedi Doğum şekline karar vericez dedi ben çok korkuyorum çatı muayenesinden napcam diye kara kara düşünüyorum şimdiden 🤦♀️
Momtobe07 Doktorunuzu neden aramadınız? Nst ye baglanmaniz gerekiyor bence bir an önce doktorunuz ile görüşüp, yönlendirmesine göre kontrollerinize devam etmelisiniz
2mucizembenim Çok olmuş cnm bu haftada nst ye felan girmen lazım , bizimki zaruri bir durum güzelce tedbirlerini al git derim , sonuçta her hastane de olan covid 19 olmuyor , yoksa doktor kalmazdı yani
rkykaraa mrvmndg banada aynisini dedi 1 ay sonra gel kontrole suan bi sknti yok bebek dogum pozisyonunda dedi nts girmek lazim dediler kafamda soru işareti oldu acaba benim doktormu demedi sadece diye
2mucizembenim Ayredderya Normal de 32 de başlar cnm doktor belki bizim hissetmediğimiz sancı çıkar diye önlem amaçlı
Drykmsl 32+6 olduk ikiz gebelik oldugu için her cumartesi kontrol oluyorum ve nst ye giriyorum.36 yada 37 haftamda sezeryan olucam.
Belislina Serife3304 onda bsey yokki 2 dk sürmüyor korkma 😌 benim ilki sezaryen ikincide mecbur sezaryen ondan
Darkgod Serife3304 ay Perşembe bende gideceğim tam 34+4 de bana da aynısını der mi acaba kilosu kaç ti
Loresima3 32+2 deyim, 2 gün önce gittim kontrole, nst ye 36. Haftada başlayacağız dedi ve sezeryan tarihine o zaman bskacağız
Mickeylover Loresima3 ben de pzt 32 olacağım randevum var rapor da alacağım. Belki bana da öyle yapar. Çok sıkıntılı döneme denk geldik 😞 en sık gitmemiz gereken zamanlarda virüs belası 😞😞😞