38.haftalık olduk beş gün imce de 1 cm açıklık vardı bugün gttim yine 1 cm ddi neden ilerlemiyor normalde açılma başladığında devam etmiyor mu.ilk gebeliğin bilmiyorum lütfen bana bilgi verir misiniz:( ve ayrıca alttan bunun 3.kez bakıldı bu hafta içinde benim canım çok yanıyor içeride açıklığı kontrol ederken doktorun o anlamayla.gecirdigi sürede çok canım yanıyor normal doğum yapamam diye düşünüyorum sözde de canınız çok yanmış mıydı?