Meltem3421 15 haftalık hamileyim bugüne kadar decavit haricinde hiçbir ilaç vermedi doktorum sizler neler kullanıyorsunuz
Tsknaltunts Meltem3421 banada daha yeni decavit ve devir-3 damla yazdı birde kan ilacı yazdı decaviti hiç içemiyorum çok büyük 😔 siz nasıl içiyorsunuz acaba
mls123 Tsknaltunts bu folik asit gibi bisey vitamin doguma kadar kullanilabiliyor dogumdan sonrasi icin elenatal 2 si var bide kismetse onuda kullanicam insallah 😊
Minigmz1 Ben henüz decavite baslamadım vegeforon kullanıyorum 14+5 deyiz birde imom kullanıyoruz omega 3
Meltem3421 Minigmz1 ya bazen doktorumun ilgilenmediğini düşünüyorum ne folik asit ne omega felan hiçbirşey vermiyor sadece tek verdiği ilaç decavit