1PrensAnnesiii Herseyim olsa çıkardı canım o zaman yoktur şekerin aman olmasında yaa o zaman yediklerin bebişe yaramış maşallah nazar değmesin canım Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah🙏
Herseyim 1PrensAnnesiii evet canım ya öyle oldu yada altında yatan başka birşeyler var çünkü suyumuzda fazla sadece kilomuz değil malesef
Aysenn gamze_06 onu doktor söylüyor canım bildiğim kadarıyla. Uyluk kemiği ölçülüyor, özel bir formülasyonu var.
Nurs MehmetSerapErol gayet güzel kilonuz maşallah🙂36+1 de dün kontrole gittiğimde 2970 kg.dı her bebek farklı oluyor sağlıkla doğsun herkesin kuzusu🙏🏻
1PrensAnnesiii Herseyim inşallah bir sıkıntı olmaz canım olmadı başka bir doktora daha gözük bol bol dua et Allahım yavrularımızı korusun inşallah🙏
FigenBelinaynceyol Aselseyda 34+1 deyim cnm bnde hayrlarla kucağımıza almak nasip etsin rabbim ins 🙏🏻
Ilkannelik Nefesim her kontrol de benim doktorum bebeğin gr gr ağırlığını söylüyordu. Ultrosan kayısınızda da yazıyor olması lazım
Yavrucugum MehmetSerapErol bende bugun gittim 35+1 günlüğüz 2.500 dedi doktor bizede az geldi ama sukurler olsun hersey yolundaydı saglikliydi kilosunada doktor gayet iyi dedi bu daha onemli 🤗🤗😍
Rmyskrkus MehmetSerapErol kız bebekle erkek bebek ortalaması aynı değil kız veya erkek bebek olduğunu yazarak sorsan daha rahat kıyas yaparsın canim
Yavrucugum MehmetSerapErol insallah canim aynen en onemlisi saglikli olmalari 😍saglikla huzurla kavuşmak nasip olsun