blackdaisy https://imgyukle.com/i/J62IkY tahmini olan varmı ? Bizim pıtırcık bı turlu göstermedi cinsiyetini, malum durumlardan sık sık gidemiyoruz hastaneye. Tahminleri alalım 🙈🧿
Mrs40 blackdaisy hiç anlayamadım kuzum yaa bir dahaki gidişine çikolata ye öyle git benimkise göstermiyordu o şekilde bir nebze açtı bacaklarını 😂 edepli çocuklar 😄😄
Saliha06 Mrs40 bende 20. Haftamda öğrendim hep gittim çikolata yedim ama göstermedim benim minik kızım ayrıntılı ultrason da öğrendim
blackdaisy Tamam mutlaka yazicam ama doktor kemik yapısına göre erkeğe benziyor dedi net konuşmak istemedi 🤭🙈
Mrs40 Saliha06 benimkide kız 13de gittim bacaklar sımsıkı kapalıydı doktor çikılata ye biraz yürü öyle gir dedi öyle girdim açtı bacağını %99 kız dedi 15 tekrar gittim yine zor açtı bacağını ama net kız dedi bakalm 🤲🏻🙈
Mrs40 esrerkn 12 haftalıkken rahatça öğrenende var ben 13de öğrendim ama iki kez girdim ultrasona ilk göstermedi sonra çikolata yedim yürüyüş yaptım öyle girdim hareketlendi. Gitmeden çikolata ye tok karnına git canım gösterebilir
Dildare esrerkn biz 13. Haftada çok net gördük ama bebeğin duruşu çok önemli hepsi göstermiyor. 12. Haftada doktor 20 dk falan baktı ama göremedik kutsal pipiyi bir hafta sonra gösterdi 😂
Dildare blackdaisy hiç anlamıyorum aslında sadece içime erkek doğdu duruşu böyle bi rahat erkek gibi😂 ya da ben de erkek beklediğim için tüm bebekler bana erkek gibi geliyor 😂
blackdaisy Dildare doktorda öyle dedi, yapısı erkeğe benziyor dedi ama bende iri doğmuşum 🙈 yinede belli değil anlayacağınız
esrerkn Dildare çikolata yiyerek girdim ultrasona çocuğum fır fır döndü doktorum evirdi çevirdi büyük ihtimalle kız dedi 😀
blackdaisy B nde haftaya yine gidicem kizlar ama dünden beri haraketlerini hissediyorum ya 😍 diyorum ki sağlıklı olsunda gerisi boş kız erkek farketmiyor ❤️ Hepimiz bebislerimize sağlıkla kavusalim inşallah 🙏