Irem_duz zaten ebe yaptırıyormus doğumu doktor da o an nöbetci kim olursa o denk geliyormus. Personeller bana çok ters geldi. İlk defa muayene olsun kilosunu bile öğrenemedim. Gittim geldim hiçbir bilgi alamadım. Ayrıca gebelik sekerim olduğu halde bana nst için çikolata yememi istediler. Azarlar tarzdaydi herkes çok tedirgin oldum şehir Hastanesi’nden. 😔 Birde ben çok bağırırim gibi geliyor tahammül edemezler de kizarlarsa tamamen psikolojim bozulur ve doguramam gibi geliyor.