Hazalgok Merhabalar arkadaşlar. 14 haftalık gebeyim ve hamileligimin başından beri hiç bir şey anlamadım sürekli kusuyorum hasta miyim hamile mı belli değil. Dün idrar sonucunda keton çıktı. Bu tarz sıkıntı yaşayan var mı nasıl başa çıktınız..