Herkese iyi akşamlar sizlere 3 gündür yaşadığım ilginç bir durumdan bahsedeceğim umarım benim gibi yaşamış ve bana yardımcı olacak birileri vardır.3 gündür midemden göğsüme doğru soğuk bir gaz gibi bisey var. Nasıl mide yanması yasıyorsak buda onun soğuk hali gibi ve beni çok rahatsız ediyor 17 haftalık hamileyim daha bu zamana kadar böyle bisey yaşamadım. Sanki buz gibi bisey yemişim de O ağzıma geliyor ve içimi soğutuyor gibi.lutfen bu konuda bisey bilen varsa bilgi versin 😢😢😢😢