nurellaam Sinem16y eveet inşaallah Haftaya doktorumla konuşacağım. Oğlum hâlâ dönmediyse sezaryen için gün verecek
Sinem16y nurellaam bende Sedef hanım var orada 2 defa gıtmıstım ona sonra ilhan varank var belkı duymuşsunuzdur oraya devam ettim ama yinede doğum ıcın kararsız kaldım hatta devlette gun bile verdiler 17 nisanda Sezeryan olucam
nurellaam Sinem16y ilk sezaryen mi Benim ilk olacak eger donemzse. Spinal mi oldunuz nasıldi sezaryen deniyiminiz ben biraz korkuyorum da
Sinem16y nurellaam yok cnm benim 3. Sezeryan dıgerlerınde genel oldum ben spinal yoktu o zaman. Ama bunda da genel olucam cunku panık atak var bence yapamam. Ama ıkısıde cok kolay gectı hıc sorun yasamadım Allah’a sukur