Boy ve kilo durumu ne durumda annelerim biz 16+6 erkek oluyor kilosu 178g boyunu sormaya unuttm🙈 sizlerin nasıl normal dedi doktor ama merak ettm bide ikili yaptık üçlü testte istedi rutin bir eşy her annemzden istiyoruz dedi bir yerde gerekli değilse yapılmasına gerek yok dedi siz yaptırdınız mı ? Bide yarım kilo almışım sadece onun içinde kızdı yani bebek normalse bn az alsam nolcakki değişik duygular içindeyim🤔