Elifnurcelikkk Meraba ablalarım 😍Ben im 5 şubat adet görmem lazimdi ama ondan 1 hafta öncesi leklendim pembe seklinde pekde adete benzemiyordu kahvrengu lekem gelmisti 19 gun sonra tekrar 1 hafta kadar kahvrengi lekem ve acik pembe lekem geldi beta hcg de en son yaptirdigimda 0.5 gelen lekelenmelerim pekde adet gibi deil ve duzenlide adet gören birisiyim 20 yasinda artik sokağa çıkma yasagida var bide virüs doktora gitmeye korkuyorum napmaliyim🙏
Bogurtlen Elifnurcelikkk en fazla ezaneden bir kaç tane test al farklı günlerde yap silik bile çıksa hamilesin demektir :)
brnr09 Elifnurcelikkk 0.5 ne zaman çıktı? O değer gebelik olmaz çünkü canım. Ama sen gebelik testi al, her sabah idrarınla dene sürekli ☺️
zeyzey95 Elifnurcelikkk eczaneden test al yap canım silik çıkarsa iki gün sonra tekrar yap yine silik çıkarsa hamilesindir yada direk erken gebelik testi yap
brnr09 Elifnurcelikkk canım ben adetim 2-3 gün geçtikten sonra erken gebelik testi Predictor Early diye bir test almıştım orada 2.cizgi çıkmıştı. Sen de erken gebelik testi dene %99 kesin sonuç diyor zaten
brnr09 Elifnurcelikkk gebelik varsa yükselir tabi canım ama 0.5 gebelik olmuyor onu demek istedim. Gebelik olunca 5in üstü çıkıyor genelde. Ama sen idrar testi al takipte kal canım inşallah vardır 🙏🏻😇
Elifnurcelikkk Bogurtlen idrarda 5.30 cikti ama kanda 0.5 di kahverengi lekem geldi o kan testinden sonra sanirim yerleşme kanamasina benzer biseydi
Elifnurcelikkk brnr09 Evde varda 2 3 tl liklerden emjn olamiyorum ya su sartlarda hastNeyede gidip kan veremiyorum
zeyzey95 Elifnurcelikkk tabi ki de. Adetin gecikmeden 2 3 gün öncesinden çıkarıyor bazı kişiler de daha önce de çıkarıyor
Elifnurcelikkk zeyzey95 simdi benim adetim normalde bugun olmasi lazimdi ama ben 10 gun once kahvrengi lekem ve pembe lekelenmem oldu yerlesme kanamasina benzer farkli ki adet oldum die kararsiz kaldim
simplezeynep Benimde 7 gündür reglim geçiyor, öğleden sonra test yaptım negatif çıktı. Beyaz akıntım var ve 5 gündür ara ara kasık ağrım oluyor. Ne yapsam bilemedim ya hastaneye de gidilmiyor. Sizce yine test yapmalı mıyım ?
simplezeynep Elifnurcelikkk ben de yumurtlama gününe kadar bekleyeyim dedim sabah ilk idrarla bi daha denerim bakalım. Siz bu sabah yaptınız mı ?