bilgekapan01 26 haftadayım ve doktorum kanına bakacağız duruma göre kan uyuşmazlığı iğnesi vurulacağımızı söyledi benim aklıma takıldı daha önce böyle durumla karşılaşan var mı
altn_irm bilgekapan01 33+4 haftalığım canım 28. Haftamda vuruldum eşimle kan uyuşmazlığımız olduğu için
mervik21 bilgekapan01 ben oldum ama kanıma bakmadan direk vurdular 2. gebelik benim ama ilkinde yapmadılar
SekerMerve bilgekapan01 canım bizde de var uyuşmazlık her ay benden tahlil alıyo dr 28. Haftada vurulcam iğne. İlk gebeliğim
brnr09 Kan uyuşmazlığı için belli bir ölçüt var mı? Yani ben de eşim de 0pozitifiz bir sorun var mıdır acaba? Ya da doktor sorar mı sonradan? 18+4 üm
Eloc brnr09 eşim ile bende de var 29 haftalikken devlet hastanesinde ucretsiz sekilfe igne oldum. Benim kan gruum 0 negatif esim A pozitif doktora sordugumda esimde negatif olsaymis igne olmama gerek kalmazmis internetten de bakabilirsin kan gruplarinizi gir bak
bilgekapan01 mervik21 bana kan testi yapalım negatif çıkarsa gerek yok doğum sonrası yaparız dedi benim ilk gebelik ama
mervik21 bilgekapan01 ilk gebelikte yapmak şart değil benim doktorum gereksiz bulduğu için yapmadık ikincide mecburi yapılıyor o yüzden tekrar teste gerek duymadan direk yaptik
Ozge-35 bilgekapan01 kan tahlilini baz almadı doktor aslında..Virüsten dolayı çok sık hastaneye gidemem diye ve bazen uyuşmazlıktan dolayı kanama olursa bide içten olur kanama anlamazsın bile, biz yinede önlem amaçlı vuralım dediği için vuruldum
Fasulyemm Ben vuruldum 28. Haftada ben negatif eşim pozitif olduğu için evlenirken ilk kan örneği verdiğimizde en başında gebe kalınce ilk söylemem gereken şeyin xu olduğunu anlatmışlardı hiç bi sıkıntım yoktu buna rağmen vuruldum ben iğnemi tedbir amaclı
Aylin_16 Benim gorumcemle esinin kan uyusmazligi vardi ilk gebeliginde vurmadilar ikinci gebeliginde vurdular bir de devlette gidip vurulun ozelde cok pahali devlet ucret talep etmiyor diye biliyorum
Zzss2707 bilgekapan01 canım bende 26+5 günlük gebeyim, ben negatif eşim de pozitif bizde vurulucaz 28.haftada bi test yapıp ona göre vurucam dedi doktorum..
hemsireanaa bilgekapan01 ben vuruldum bu hafta önce test yapıldı negatif çıktı ve vuruldum .normalde özel hastaneye gidiyodum ama iğne için devlete gidip hiçbir ücret ödemeden vuruldum
Beyza55 hemsireanaa Bişey sorabilir miyim iğneyi doktor reçete yazıp siz eczaneden mi alıyorsunuz yoksa hastanede var olup onlar direk mi vuruyorlar acaba
Gulanelis bilgekapan01 ben daha iki gün önce oldum benim b- eşimin b+ özele gidiyorsan kan grubu kartlarınızıda götür zaten her halükarda sendenkan alınıp değerlere bakılacak 200 tl ödedim sgk yoksa 600 tl oluyor
hemsireanaa Beyza55 doktor yatış beriyo kadın doğum servisine prosedür icabı onlar getiriyo iğneyi sen almıyosun sonra vuruluyodun taburcu ediyolar çıkıyosun
Unique87 bilgekapan01 2 hafta önce oldum kan uyuşmazlığı ignemi. Merak etmeyin herhangi bir sorun olmuyor..
Beyza55 hemsireanaa himm bana doktor dogumda yazarız demişti de o zaman dogumda yatış oluyo zaten öyle vuracak herhalde