Hanife_20 Kızlar 36. Haftada ciğer geliştirici vurulup da doğum yapan var mı acaba bebek kuvezde kaliyo mu
Hanife_20 Aysekose bugün kontrolüm vardı 33 hafta gittiğim kiloyla 35. Hafta da gittiğim kontrolde bebeğim kilo almamış kilo vermiş de dr haftaya tekrar çağırdı ona gore doğuma alabilirim dedi de endişeleniyorum ben de ciğerleri gelismezse diye
sukranaslier Hanife_20 canım iyi geceler bende 37 haftalığım bu hafta almadı riske atmadı bebek kuveze girebilir dedi 38 den sonra alıyorlar hatta 38+2 de falan çok zorda kalmadıkça
gtitiz23 Hanife_20 bna vuruldu iğne iki günde 4 tane 34 haftaligim suyu azalmış bebeğimin :( bn de merak ediyorum 36 veya 37 de kuvezde kalırmi bebek?:(
Hanife_20 gtitiz23 benimkide durduk yere kilo vermeye başlamış ya ona şaşırdım çok güzel gidiyodu herşey şuan kaç kilo seninkisi
Nebahathumeyra 36+4 de iğne falan olmadan doğum yaptım, 2690 gram doğdu küveze falan da girmedi çok şükür. Bazen 40 haftalıkken doğan bebekler giriyor solunumda da başka sıkıntılardan bu öngörülmüyor maalesef
mihrinazsumbul Hanife_20 bunu doktorunuz mu söyledi kilo vermiş diye. Ultrason cihazlası eksk yada fazla ölçebiliyo çünkü