merhabalar 7 haftalık hamileyim 5 haftalıken kanamam oldu doktoru aradim igne yazdi vuruldum 3 sonra ultrasyonla bakti sukur kesem dıruyordu pazartesi gunu de kalp atisini duyma gitcem ama bi turlu kanamam durmuyo dusuk riskim varmis gece gundız yatyom basina gelen varmi