Ben öğrendikten sonra paket almadım, ama 2-3 günde 1 tane içiyordum, zaman geçtikçe zaten içemiyorsun bebeğinin büyüdüğünü gördükçe.. ama yapma o yavrunun suçu ne 😞 sigara daha mı önemli bebeğinden..
Şu anda ise yolda içenlerin kokusu geldikçe nasıl içmişim diyorum. Biraz sabır sükunet ...