zafacan Arkadaşlar merhaba 26+1 haftalık gebeyim.bu hafta bebeklerin hareketleri sanki azaldı gibi yani hissediyorum ama o kadar güçlü değil yaşayan var mı
Buse91 zafacan bende 26+1 oldum bugün hareketlerde azalma bizde de oldu bu haftalarda normal sanırım. Hiç hareket etmezse sıkıntı olabilir
Busraarsub zafacan bende aynı sorunu 3 gündür yaşıyorum hatta bugün sağlık ocağına gittim kalp atışını dinlemek için hemşire bi sıkıntı yok dedi. Ama çok zayıf hissediliyor hareketi ve eskisi kadar fazla değil inşallah düzelir aklım takılıyor benimde
Zlhb zafacan geçen günlerde benimde öyleydi bugün 27 oldum bir iki gün hareket etsemmi etmesemmi modundaydı uyku uyuyamadım korkumdan bide çok gerilmiştim oda yansıdı diye düşünüyorum ama burda bir post vardı bu haftalarda bunu yaşayan çok kişi olmuş normal dediler
Beyza26 Benimde aynı bir iki gündür bi azalma var çok az hareket yapıyor bu aralar normal ama korkmaya gerek yok
zafacan Bende aynen sağlıkocağında kalp atışı dinledim.Ama baya kafaya taktım iki üç gündür böyle hareket var ama sanki tekme hissi gibi değil 🤷🏻♀️🤦🏼♀️ Demekki bu haftada herkeste var içim rahat etti biraz
zafacan Busraarsub herhalde ikiz olduğu için ve büyüdükleri için yavaş yerleri daralıyor sağlıkla alalım hepimiz kucağımıza inş
zafacan Oglunubeklyenanne benim aynı baştaki gibi bi iki kıpırduyorlar sonra duruyorlar artık demek ki normal kontrolüme 2 hafta var gitmek de istemiyorum
Aysegulgorkem eminee0707 kizlar korkmayin demekki bu haftalarda oluyor bn dun hic hissetmedim doktorumu aradim sol tarafina yat 3 4saat içinde enaz 10kez oynaması lazım dedi yine oynamadi gel nst ile bakalım dedi çok şükür gittim sorun yoktu
Ikizlerr eminee0707 bende cok takmıştım bu meseleye ama çocuklar büyüdükçe alanları azalıyor o serbestlik olmaz bence 28 de ki kadar hareket var mı desen şuan o kadar yok 31 e gircez bide