merveunal Meltem3421 36 haftalık hamileyim 36 haftadır tuvalette yaşıyorum desem yeridir. Sürekli sürekli lavabodayım
sukranaslier Meltem3421 Fzehra13 merveunal kızlar akşam 8 den sonra su içmeyi kesin bende çok gidiyorum ama yatana kadar gece bir defa falan kalkıyorum en fazla 37 haftalığım ama yatana kadar saatte 4 defa falan gidiyorum 😅😅😅
Pnrr06 Meltem3421 ben utanmasam banyoda uyuycam artık sürekli uyanıyorum klozetin üzerinde gözüm kapalı oturuyorum 😊 çaresi yok rahim büyüdükçe böyle olması normalmis
Fzehra13 Merhaba bende 15 haftalık hamıleyım gündüzleri değil geceleri çok sık gidiyorum bende derin rahat bi uyku uyuyamıyorum . Normal mi bilmiyorum ama sıkıntı değil gibi geliyor 😊
Meltem3421 merveunal aynı bnde öyleyim şimdiden böyleyse son aylarda daha çok sık oluyormuş diyorlar 😏
Sevgigursoy Meltem3421 önceden gece 4-5 kere kalkar wc ye giderdim şimdi 27 haftalığım en az 10 kere gidiyorum o yüzden gece uykusu nedir bilmiyorum 🤦🏻♀️
Meltem3421 Sevgigursoy Aksine hamile kaldığımdan beri aşırı su tüketiyorum içsem olmuyor içmesem olmuyor 😂
Bogurtlen Meltem3421 14 haftalığım bende aynı durumdayım yatağımı tuvaletin önüne sereceğim yakında 😂😂😂😂
Annesininbali Bende 17 haftaligim bende söylenip duruyordum ne çok gidiyorum diye herkes oyle demekki
Bogurtlen Almiraedaa klozette fazla oturuyorum toplu yapayım diye kalkıp yatıyorum 2 dk sonra sanki hiç işememişim gibi öyle bi çişim geliyor ki şaşıp kalıyorum 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Almiraedaa Bogurtlen Benimde aynısı oluyor bi bardak su içiyorum hop çişe 🤣🤣🤣 doğuma kadar böyle beklesende faydası yok 🤣🤣
cicegim01 Meltem3421 bu haftaya kadar hamilelik yokken nasılsa öyleydi, 14. Hafta itibariyle bende de başladı
Ozgeuluyol Ben de 15 haftalik hamileyim gunduz cok degil ama geceleri surekli gidiyorum uyuyamiorm rahatca kapida yatcam yaki da 😊
Sevgigursoy Meltem3421 önceden dediğim gebeliğin ilk zamanları daha az kalkıyordum şimdi yarım saate bi wc deyim 🤣😂
Meltem3421 Sevgigursoy Aynen malesef bende öyleyim birde gece yataktan kalkmak çok zor geliyor ben fazlasıyla korkak bir insanım bide gece o karanlıkta lavaboya gitmek ölüm gibi 😀