Kızlar aynı durumu bende yaşıyorum , bende Silopi’deyim görev dolayisiyla Doğumum Mardin de gece öğrendik ki Mardin’e de giriş çıkışlar yasakmış doğumum 5 Mayıs’ta daha var belki ama korkuyorum Silopi ve yakınlarında özel hastane de yok tek çare Mardin, memleketten aileler de gelemedi burada kaldık kilometrelerce uzakta çok zor gerçekten ne olacak belli değil sonumuz hayrolsun kızlar hepimizin