Arkadaşlar 24+5 haftaligim ama doktor bugun bebegimin 630 gram olduğunu minyon bir çocuk olduğunu söyledi. Ama ben anne psikolojisi olarak hemen gelisiminde problem var ben besleyemedim gibi düşündüm oda senle alakasi yok dedi ama üzüldüm baya..ne yapmalıyım bunun icin gerçekden cocuga kilo aldirmak benim elimde mi