Mucize34 33.haftamdayim regl agrisi gibi ağrım oluyor bazen düzensiz bazen şiddetli oluyor bazense fazla şiddetli olmuyor karın ağrısı gibi ve ayıptır söylemesi ishal olmuşum neden böyle oluyor ?
sukranaslier Mucize34 adet sancısı gibi olan yalancı sancılar canım rahim kendini doğuma hazırlıyor ishal de yediğin içtiğin bir şey dokunmuştur dışardan yemek yeme hazır yiyecek yeme başkasına dokunmayabilir ama senin bağışıklık sistemin hassas sana dokunur
Mucize34 sukranaslier evet baktım doğum belirtilerinden biri ishal ama sancı sürekli girmiyor günde bir defa falan bide yemeği çok karıştırdım sanki ondan olabilir diyorum yat kalk evde napalim .☺️ Bende ufak sancıları yalancı sancı diye düşünüyorum ama erken değil mi bu haftalarda baslamasi 33 um daha
Hlyamh Mucize34 bende de aynı belirtiler vardi sancım yoktu gece doğum yaptim 34+3 hafife alma kuzum bence