Minikpapatya2013 Merhaba bebeğimden doğum yaptığım özel hastanede 2 kez topuk kanı aldılar 2.isi tiroidi yüksek çıkmış dediler sağlık ocağından arayıp tekrar aldılar çok endişe ediyorum bilgisi olan yada aynı durumu yaşayan varmı?
Esmaelaa Minikpapatya2013 benim bebeğimin 4.kez alındı içim parçalandı her defasında 2 kez özelde 2 kez sağlıkocaginda alındı hastanede tam alamamış hemşire sağlık ocağında 3.kez verildiğinde ise sonucu kan değeri yüksek dediler aradilar 4. Verildi bakalım aramadılar sanırım bisey çıkmadı cikmasinda inşallah
Minikpapatya2013 Birgulbasegmez2 benimde öyle o ağladıkça içim parçalanıyo inşallah temiz çıkar sonuçlarımız rabbim korusun onları bende çok tedirginim sağlık ocağında kaç günde belli oluyor acaba?
Ebe4343 Minikpapatya2013 bir haftaya belli olur bu süre geçtiği halde eğer aramazlarsa sonuç normal çıkmıştır