Merhabalar hanimlar size bi sorumolucak ilk hamileligim oldugu icin tedirgin oldum bebegimi en son 6,nci haftasinda gormustum sadece kesesini gorebilmistim ve sonunda 10,ncu haftasinda dun gittim doktorum bebegimin saglik li oldugunu soyledi ama kafasinda alnini burun ustu u gostererek buraya birkez daha bakmalym asistaninina haftaya tekrar randevu yazalm dedi o anda heycanla soramadm neden kotu bisi mi var diye ama 11. Haftasnda sanirim test oluyor ondanmi cagrdi yada bu alindaki yeri gorememesi neden kaynaklanmis olabilir ??