Kızlar merhaba ben şuan 4+5 teyim çok erken öğrendim gebeliğimi bisey sormak istiyorum size doktorla görüştüğüm de kalp atışı için 6. hafta gelebilirsin dedi ama olası bi durumda kalp atışını duyamazsa (Allah korusun) erken gitmişsem yani kalp atışını duyamıyorum diye kestirip atmaz demi bilir yani erken daha 1 hafta sonra gel falan der demi 😔 ilk gebeligim ve çok tedirginim herşey kafamı karıştırıyor 😔