Seher21 Herkese merhaba yumurtlamadan 15 gün geçti test yaptım ilk 5 dk hicbirsey yoktu bende üzüldüm içeri geçtim 1 saat sonra silik çizgi vardı belirgin ondan hemen sonra yine test yptim çok ama çok daha silik çizgi vardı sizce gebelik ihtimali kaç 😔😔
brnr09 Seher21 burada baya gözüküyor canım ama sabah ilk idrarla denemen lazım ya da sağlık ocağında kan ver inşallah vardır 🙏🏻😇
zeyzey95 Seher21 ikisinde de silik çizgi varsa hamilesindir canım iki gün sonra sabah ilk idrarla tekrar yap
kivircik_01 Seher21 olma ihtimali yüksek inşallah güzel haberler alırsın sağlık ocağına gidip kan testi yaptır bencede o zaman daha net olur 😇
Sevgi22 Seher21 ben sabah 7de yapmıştım bisey yok diye çöpe atmıştım akşam üstü çöpten aldım bundanda silik belli bile olmuyordu gittim hemen acilde kan verdim adetime 4 gün vardı 8 çıkmıştı bide o ay düşük yapmıştım bence var canım kan ver daha net belli olur