Kızlar merhaba. Ben 24.haftamı geçtim. Geceleri bazen uyandigimda sırt üstü yatmış buluyorum kendimi. O pozisyonda kaç dakika yada kaç saat yatıyorum bilmiyorum. Uyanıkken tabiki hep saga yada sola yatıyorum ama uyurken kontrol edemiyorum kendimi. Sizce çok sakıncası olur mu bu durumun? Tecrübeli annelerin fikrini bekliyorum. Sevgiler..