kayrayra benimdd 13. Hafta kanamam oldu acile gittim dusuk tehlikesidir deyip yolladilar sonra ozele gittim kasilmam varmis ilacin dozu yukseldi 15+4um hala kullaniyorum pazartesi kontrole gidicem ama kanama yavas yavas kesildi ilaca basladktan sonra is yapmayn dinlenin bian once acile gidin bende korkmstm eldiven maske takip gittim sonrada korkudan devlette kendi doktoruma gidemedm ama ihmal etmeyin