Kızlar iyi akşamlar 33+3 ikiz bebeklere gebeyim yaklaşık 2 gündür nefesim daralıyor… Ama bu aralar hastalıktan dolayıda çok stresliyim doğuma az kaldı hastane süreci nasıl geçecek eve sağlıkla dönebilecek miyim şu durumda yardımımıza gelebilcek bir yakınımız yok kafamda deli sorular dönüp duruyor…. Hastalık şuan gündeminizde olmadaydı tabiki gebelikte olması gereken bir şey derdim ama şimdi çok düşünüyorum sürekli rüyalarıma giriyor.. öksürük ateş halsizlik ağrı yok… Gebelik mi hastalık mı ayrımını nasıl yapacağımı bilmiyorum sadece🤦🏻♀️😢