Bizim de ikili test yüksek risk çıktığı için amniyosentez yaptırdık,riskleri olduğu söyleniyor ama kaç doktora sorduk yaptırın dedi,yaptırdık bizde temiz çıktı çok şükür,bir riski de olmadı şuan 23haftalığız detaylıya girdik bugün sıkıntı yok dedi doktorumuz