Ayka2323 Hanımlar bugün 27 haftaya girdim sağ kasığımın altında bi damar sağ bacağımdaki ruhu çekiyo resmen adım atamıyorum bacağımı hafif kaldıramıyorum magnezyum kullanıyorum takviye szdede oluyomu kötü bi durummu acaba gidemiyoruz da hastaneye
Hzleliztosss Ayka2323 bende aynı haftalardayım aynı durumdayım. Magnezyum ve kalsiyum kullanıyorum .bende çatı kemiğim ve kaburgam ağrıdığı için verdi ve kendini çok yorma dedi. Yürürken bacağımı fazla açamıyorum umarım düzelir 😞
Kaderdrsun12 Ayka2323 cnm benmde oldu geçti sıcak suyla masaj yapabilirsin bacağına biraz rahatlatıyor
__kubragokce__ Ayka2323 Merhaba hareketsizlikten benimde ağrılarım olmuştu. Hafif egzersizler ve hamile yogası yapabilirsiniz yavaş yavaş açılır bende öyle oldu. Çok şiddetli ağrım yoktu ama sol bacağımı hareket ettirmekte zorlanıyordum. 1 buçuk haftadır hergün en az 20 dk egzersiz yapıyorum. Tavsiye ederim.
Ayka2323 Konuştum normal diyo da ağrı beni yürütmüyo ya Kıyafetimi bile çıkaramıyorum sağ bacak yüzünden
Yildizsevgi 26+3 bende ayni durumdayim hemde 20 haftamdan bari magnezyum kullaniyorum ama yok faydasi doguma kadar da gecmicek malesef😔 doktorlarda normal oldugunu söylüyor