Yildiz95 valla benim cildim çok kuru. O yüzden duştan çıkarken ıslak vücuduma bebek yağı sürüyorum komple. Sabah frei öl çatlak yağı (alman malı Trendyol dan 65 liraya aldım, 3. Aydan itibaren günde iki kez kullanildiginda çatlak olmama garantisi vardır yazıyor üstünde) kullaniyorum. Gece yatacagimda da babe çatlak kremi kullanıyorum (İspanya mali eczaneden 165 liraya aldım) kardeşim kullandı hiç çatlağı olmadı. Ben şimdi 15+4 teyim ilerleyen haftalarda bunları daha sık sürmeyi planliyorum