Beybiler❤️28 haftam olucak bir kac gune. Dunden itibaren sag kasik dibi gibi bir yer tam olarak nasil diycem bilmiyorum😕 bogle sanki kas sinir agrisi gibi bir sey var.. hani uyursun boynun tutulur ya ogle.. bugunde az az devam ediyor ama ogle feci degil yani. Bazen kasik agrisida veriyor korkuyorum😔hastaneye de gidemiyorum malum korona🦠.. son tsimetr donemi bogle zor mu oluyor?