Fatmaaljd Şeker yüklemesi yaptıran var mı 24 haftalık gebeyim covid-19 dan dolayi gitmek istemiyorm .yaptirmasam sıkıntı olur mu acaba
FF18 Fatmaaljd mutlaka yaptır bende yaptırmıcaktim şekerim çok yüksek çıktı ve bebeğin suyu azalabilir ölebilir allah korusun erken doğum olabilir veya çok kilolu doğarmis mutlaka yaptır
Ssultann Fatmaaljd bence mutlaka yaptırın ailenizde olmasa bile gebelikte sizde çıkabiliyor ve önemli bir durum
Yenianneolucak Fatmaaljd ben yaptırmıcaktım ama cocuk cok kilolu cıktı ultrasonda doktorum şekerden olup olmadığını anlamak için yapmamız lazım kesin normal gitseydi zaten gerek yok demişti mecburiyetten yaptırdım ben şeker falan cıkmadı ne cocukta ne bende allahtan yani cocuk iri dedi bu kötü bişey degil dedi karar senin cocuk normal gidiyorsa yaptırma bence
Dilarac4n Benim de yaptırmam gerek ve bende gitmek istemiyorum bi kac gündür bunu araştırıyorum bende🤦🏻♀️
Mehtapca06 Bende yaptırdığım için pişmanım bebeğim hep bir hafta önde gidiyordu şeker yüklemesi yaptırdığım zaman iki hafa hiç kilo almadı
brnr09 Kızlar peki aranızda reaktif hipoglisemi olan var mı? Yani yemek yedikten sonra 2-4 saat arasında şekeri aniden düşen, yemek yedikten sonra 2-4 saat arasında titreme üşüme geliyor mu?
AylinnMutluu Fatmaaljd geciktirebilirsin hiç bir sakıncası yok doktor açıkladı dün bi kanalda 28 30 haftaya kadar sarkabilir.tedirgin olma🥰
Mehtapca06 Hikmet ben doktorun ısrarı üzerine yaptırdım hemde 100lük sonra şekerim çıkmadı ama bebeğin gelişimi durdu açıkçası bende yaptırmadan kararsızdım yine doktor birşey bilir diye yaptırdım pişman oldum
drn5410 Fatmaaljd bende 23 hafta bitiyor haftaya kontrolum vardı yaptıravaktım doktorumu aradım gelme 28 30a kadar yolu var çıkma evden dedi ramazan öncesi gitmeyi düşünüyorum inşallah
Nesrin54 Fatmaaljd canım benim de detylıda cıkan bazı durumlardan dolayi yaptrmam gerekiyormus. Doktorum 2 hafta sonra cagrdı. Bu 2 hafta en buyuk salgn olacagı hafta bunu atlatnca yapalım nesrin dedi ama ben 21deyim. Daha sonra yapiliyormu bilmiyorum senin icin🤷♀️