MelikeAkin Elmas234 ben kullaniyorum suan 38.haftamdayim doktrum 32.de biraktirdi. Ama sadece sabah ac karnina alinyor gunde bir kere eczanede soyluyor zaten kullanim seklini. Yani sabah aksam degil sadece ac karnina sabhlari kahvalti oncesi.
tzeynep Elmas234 ben kullanıyorum canım sabah akşam kansızlık çıktığı için sabah aç karnına midem çok bulanıyor tok alabilirsin dedi doktorum
Semaa65 Elmas234 ben kullanıyorum bir ay önce başladım kansızlık çıktı günde iki kere aç karınla sabah akşam yeni bıraktım 37 haftadayım şuan
Elmas234 Syma95 evet doktorum dedi sabah aç karnına alıyorum diğerini nasıl kaç satde içmem kazım soramadım çok durumlardan çık kalamadım onun için kullanan varsa nasıl alıyor acaba
Ozlmrap Arkadaşlar bunu yatmadan önce içsek olmaz mı ya ben mide koruyucu içiyorum sabah aç karnına şimdi bir de o nasıl olur bilemedim
Gmzalp Ozlmrap ben de tiroit ilaci kullamiyorim sabah aç karnina doktor karacigeri yoracagi icin kan ilacini yatmadan once ic dedi ac karnina en az 2 saat once bisey yememen gerekiyor
Gmzalp Ozlmrap ben de tiroit ilaci kullamiyorim sabah aç karnina doktor karacigeri yoracagi icin kan ilacini yatmadan once ic dedi ac karnina en az 2 saat once bisey yememen gerekiyor