Hiç telaş yapma benm kızım da 31 haftalık yeni yeni dışarıdan görünüo senin haftalarda bende yazmıştım foruma oynamıo hissetmiorum die kaç kez telaşlanıp dr a gittim ama bazı bebekler fazla hareket etsede anlaşılmıo olabiliormuş bunu anladm ama ilk kızımda 13 14 haftalarda hissettiğim için belkide we o hiç durmuordu