Adschatz Herkese merhaba🙋 Ben hamileliğimin 31. Haftasındayım ve göğüs ucu kremi olan lansinoh kullanmaya başladım. Sizler bir şey kullanıyor musunuz? Umarım bu zor zamanları hemen atlatırız ve bebeklerimize sağlıkla kavuşuruz 🙏🏻
Hayali-123 Adschatz merhaba bende 31 haftadayım göğüs uclarım acımaya başladı bende senin kullandığını günde 1 kullanıyorum 2 gündür iyim şuanlık canım
zeynepdemirtaserol Adschatz badger markasının organik göğüs ucu kremini aldım zamanı gelince kullanmaya başlayacağım. Kimyasal hiçbir şey yok içinde deneyim isterseniz😇
Adschatz Hayali-123 aynen banada çok iyi geldi çok sertleşmişti ve kurumuştu şimdi baya yumuşadı sadece kullanmak uygunmu onu bilemedim🤗
Adschatz zeynepdemirtaserol teşekkür ederim bir bakayım internetten. Ozaman bendemi zamanı gelince kullansam ama baya sertleşmişti göğüslerim kremi sürünce yumuşadılar o yüzden bilemediö iyi bişeymi yapıyorum kötümü🙈