Aksaanuuur Henüz 38. haftandasın, acele etmene gerek yok, 42. haftaya kadar bebeğin kalması normal…Biliyorum zooooor ama emin ol ne yaparsan yap onlar hazir olmadikca gelmiyolar…Tecrube edindim 😂 tarcinli su, ahududu yapragi, hint yagi, gebeligin basindan beri yaptigim spor, yuruyus ve pilatesler, pilates topunda delo gibi ziplamak, merdiven inip cikmak dahi her seyi denedim, 2 hafta 2 cm aciklikla durdum ona ragmen gelmedi, tam 40+0 da geldi… 😂