Eceee Yaren_derin 37 haftalıkken gitmiştik en son 2970 gram 50 cm dedi doktorumuz şimdi 38 olduk yarın gidicez bakalım kaç olmuş 🤗😍
Yaren_derin Ezglkr tarihinizi bilmek ne güzel yaa 🤗 biz bekliyoz bakalım 18 Nisa’n ama tahmini öncede sonrada olabilir diyo Dr. Sizin sezaryen mi oluyo ?
Ezglkr Yaren_derin ya evet 12 nisan demiştik ama doktorum vazgeçti gibi 😁 bi kontrol daha bi kontrol daha olayına çevirdi Sezaryen benimki mecburi arka kemik yapım normal doğuma uygun değilmiş
Tiredmom napsak etsek doğursak kızlar ben yürüyüş yapıyorum dus alıyorum plates haraketleri falan ama yok 😃
Yaren_derin Tiredmom demiii bi an önce kavuşsak hayırlıca günler geçmiyor ama onlar da vaktini zamanını bekliyordur mutlaka canım 😍