AselinAnnesi12 Kizlar 7 haftalik hamileyim son 10 gündur inanilmaz bulanti yasiyorum ve her gecen gün artiyor 😥😥 mutfaga asla giremez oldum evim kokuyo kendime resmen 😥 doktor hap vermedi bulanti bilekligi alsam ise yararmi acaba aranizda kullananlariniz varmii ??
Ayyucebanu AselinAnnesi12 canım bazısına hiçbirşey fayda etmiyor ben 23 haftalığım hala aynıyım ilaç kullanabilirsin doktoruna başvurarak prilam dr sayesinde ayaktayım
Aysegulyeter AselinAnnesi12 cnm sana önerebilicem tek sey prilam dr diye bi hap var. Gece yatmadan once 2 tane iciyosun sabah hic biseyin kalmiyor. Ben 30 haftaligim gebeligin basindan beri kullaniyorum eger o ilac olmasa su haftada bile mide bulantisindan ve kusmaktan ölüyorum. Onun sayesinde ayaktayim.
Ftmkrdgn AselinAnnesi12 6. Haftada basladi 12. Haftadayim hala devam ediyor prilam diye bir bulanti ilacını burdaki kizlar onerdi ve aldim faydasini gordum bence sende cok cekmeden bu ilaci kesin kullan o haftalarda oyle olman cok normal serumle yasadim bende bu ilac biraz iyi etti beni sende al bence
Mrvee35 Aysegulyeter bende prilam dr kullanıyorum 20 haftalık oldum hala içiyorum içmediğim zaman kusuyorum ve bütün günüm çok kötü geçiyor acaba bağımlılık mı yapıyor
Arya12 Aysegulyeter prilam bence bagımlılık yapıyor herkesten duyuyorum bu prilamı herkeste diyor ki hamileliğin sonuna kadar kullandım içmesem ayağa kalkamam.
Degisken prilam ı herkes öneriyor ama bende işe yaramadı. Ama bileklikten daha etkilidir. Ben taze zecefilli çay içiyordum hemen kesiyordu
Meleks32 Deletedmom337 ay benn yuttum öldüm bulantıların üstüne birde midem agrı dı mı kıvrandım valla 🤣
Degisken Meleks32 suyu kaynatıp altını kapat.2 nohut büyüklüğünde zencefili rendele içine. Limon bal koy az. Ben tarçında koyuyordum. Soğumadan iç. Şöyle 5 dk dinlendikten sonra. Günde 2 bardağı geçme. Zencefilin fazlası zarar
Pnr-omr Bende prilam dr kullanıyorum çok memnunum içmediğim zaman içim dışıma çıkıyor gece 2 tane sabahta aç karnına bir tane içiyorum
tugcebyl AselinAnnesi12 ben eczaneden aldım malesef işe yaramadı belki bulantı şiddetine göre etkisi değişiyordur benim çok fazla bulantım vardı hiç bir çözüm de bulamadım sadece doktorun verdiği prilam dr ilacı iyi gelmişti o da tamamen kesemiyodu bile
Aysegulyeter Mrvee35 yok cnm bagimlilik yapsa doktor mutlaka soylerdi. Dogum yapana kadar mide bulantisi ceken insanlar var bizde onlar giniyizdir
Meleks32 Kızlar dün akşam zencefil kaynattım taze bana iyi geldi tabi bıçak gibi kesmedi ama iyi geldi aza indir di bulantılarımı doktorum da iç demişti ama ben günlük bir fincan tüketcem