Kızlar dün doktora gittim şekere bakıcaz dedi gece 12 den sonra bir şey yemedim içmedim gittim açlığa baktılar kan alıp daha sonra 10 dk içinde bir büyük bardak portakal suyu taze sıkılmış bir de tost yedim tam 1 saat sonra da tokluk baktılar kan alıp 94 aç çıktı 120 tok çıktı yanlız şeker yüklemesi yapıyorlar genellikle gizli şeker falan olursa çıkıyor mu bir bilgisi olan var mı doktoru aynı işlemi yapan ? Kafamda deli sorularrrr